تلفن ثابت اینترنتی VoIP

تلفن ثابت اینترنتی VoIP

 تلفن اینترنتی چیست ؟

سرویس تلفن اینترنتی راهکاری برای تلفن ثابت می باشد و برای  کاربران  این امکان را  فراهم می آورد که تمامی ارتباطات تلفنی خود را بر روی بستر  اینترنت و با پروتکل VoIP برقرار کنند  و با هر شماره تلفنی در ایران و جهان تماس  گرفته و از کیفیت بالای مکالمات لذت ببرند.

  • ارائه تلفن تجاری سیپ ترانک
  • ارائه خطوط toll free
  • ارائه خدمات پیامک 
  • ارائه سرویس hosted pbx
 
با تلفن اینترنتی:
  • به صورت رایگان و نامحدود با هر شماره دیگر و بدون استفاده از ترافیک سرویس اینترنت خود تماس بگیرید.
  • از  تعرفه بسیار اقتصادی برای انواع مکالمات برون شبکه ای لذت ببرید.
  • به تعداد مورد نیازتان خط تلفن ثابت اینترنتی دریافت نمایید.
  • با هر شماره ای در هر نقطه از ایران و جهان به راحتی تماس بگیرید.
  • از پشتیبانی خدمات  در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز بهره مند شوید.
  • به راحتی فکس ارسال و دریافت نمایید.
  • با شماره های اضطراری ۱۲۵ و …  رایگان تماس بگیرید
  • از امکان  Call Conference و Call Forwarding استفاده نمایید.

 

تلفن ثابت اینترنتی را می توان به روش های زیر مورد استفاده قرار داد:

با راه اندازی ( رجیستر کردن) از طریق
  • استفاده از اپلیکیشن های تلفن ثابت بر بستر اینترنت (VoIP)
  • استفاده از تلفن های آنالوگ (با استفاده از یک دستگاه ATA  در مسیر مودم و تلفن آنالوگ)
  • استفاده از IP-Phones

شرایط لازم جهت استفاده از تلفن ثابت اینترنتی:

دسترسی به اینترنت آسیاتک از طریق
  • +ADSL۲  و یا VDSL
  •  اینترنت نسل ۴ ثابت (TD-LTE)
  •  وایرلس اشتراکی (OWA)
  •  پهنای باند اختصاصی
     
     

    شرایط و هزینه های تلفن اینترنتی VOIP

    تعرفه و ویژگی ها تلفن استانی تلفن کشوری
    فرمت****+۹۱۰۱+کد استان
    *****۰۹۴۲+۲۰
    هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استان
    ۴۵ ریال۱۰۰ ریال
    هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت بین استانی
    ۳۳۰ ریال۱۰۰ ریال
    هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به اپراتورهای تلفن همراه
    ۶۲۵ ریال۶۲۵ ریال
    هر دقیقه مکالمه داخل شبکهرایگانرایگان
    هر دقیقه مکالمه ثابت به بین الملل
    *بنا بر هر کشور متفاوت می باشد
    *بنا بر هر کشور متفاوت می باشد

    *طبق مصوبه شماره ۱ جلسه ۱۴۶ و مصوبه شماره ۲ جلسه ۱۵۳ و مصوبه جلسه شماره ۲۲۹ و نامه شماره ۲۰۱/۱۵۴۷۴۵ زیرساخت مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۰۱

     
     

    بسته های اعتباری مکالمه تلفن ثابت

    نام بسته اعتباری مکالمهقیمت (تومان)
    بسته اعتباری مکالمه ۵ هزارتومانی ۱۴روزه
    ۵،۰۰۰
    بسته اعتباری مکالمه ۱۰ هزارتومانی ۳۰روزه
    ۱۰،۰۰۰
    بسته اعتباری مکالمه ۱۵ هزار تومانی ۳ ماهه ۱۵،۰۰۰
    بسته اعتباری مکالمه ۳۰ هزار تومانی ۳ ماهه ۳۰،۰۰۰
    بسته اعتباری مکالمه ۵۰ هزار تومانی ۳ ماهه ۵۰،۰۰۰
    بسته اعتباری مکالمه ۱۰۰ هزار تومانی ۳ ماهه ۱۰۰،۰۰۰
    بسته اعتباری مکالمه ۱۲۰ هزار تومانی ۶ ماهه ۱۲۰،۰۰۰
    بسته اعتباری مکالمه ۲۵۰ هزار تومانی ۶ ماهه ۲۵۰،۰۰۰
    بسته اعتباری مکالمه ۳۵۰ هزار تومانی ۶ ماهه ۳۵۰،۰۰۰
    بسته اعتباری مکالمه ۵۰۰ هزار تومانی ۶ ماهه ۵۰۰،۰۰۰
    بسته اعتباری مکالمه ۱ میلیون تومانی ۱۲ ماهه ۱،۰۰۰،۰۰۰
    بسته اعتباری مکالمه ۳ میلیون تومانی ۱۲ ماهه ۳،۰۰۰،۰۰۰
    بسته اعتباری مکالمه ۵ میلیون تومانی ۱۲ ماهه ۵،۰۰۰،۰۰۰
    بسته اعتباری مکالمه ۱۰ میلیون تومانی ۱۲ماهه ۱۰،۰۰۰،۰۰۰
    بسته اعتباری مکالمه ۲۰ میلیون تومانی ۱۲ ماهه ۲۰،۰۰۰،۰۰۰
    بسته اعتباری مکالمه ۳۰ میلیون تومانی ۱۲ ماهه ۳۰،۰۰۰،۰۰۰
    بسته اعتباری مکالمه ۵۰میلیون تومانی ۱۲ ماهه ۵۰،۰۰۰،۰۰۰
    بسته اعتباری مکالمه ۱۰۰میلیون تومانی ۱۲ ماهه ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰

  • هزینه خرید حق امتیاز برای تلفن های ثابت با شماره عادی ۲۰۰ هزار تومان می باشد.
  • هزینه شماره های رند و خاص متفاوت می باشد و هنگام ثبت نام نمایش داده خواهد شد.
  • هزینه مالیات و ارزش افزوده به اعتبار بسته ها اضافه خواهد شد.

مشاوره رایگان

 

پیش ثبت نام

پس از ارسال فرم منتظر تماس کارشناسان ما باشید

* الزامی * الزامی
* الزامی
* الزامی

راه اندازی تلفن اینترنتی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که طی سالیان گذشته به دغدغه بسیاری از مدیران کسب و کارها تبدیل شده است. بر آن شدیم تا با پاسخ به سوالات متداول این حوزه نقشی در آگاهی هر چه بهتر مدیران داشته باشیم.

منظور از خط تلفن اینترنتی چیست؟

شماره تلفن های اینترنتی همانند سایر شماره تلفن های شهری خطوطی هشت رقمی هستند که با عدد 9 شروع می شوند. به عنوان مثال شماره 91303000 شماره تلفن مربوط به پلاس نتورک است. هر یک از این خطوط کد استان مربوط به شهر مورد استفاده را هم خواهند داشت. در مثال ذکر شده در صورتی که افراد خارج از استان تهران تمایل به ارتباط با همکاران پلاس نتورک را داشته باشند می بایست کد 021 را همراه با شماره تماس هشت رقمی وارد کنند. در اینصورت شماره تماس کامل 02191303000 خواهد بود. همچنین به منظور برقراری ارتباط با گوشی های تلفن همراه همانند سایر خطوط شهری نیاز است تا شماره هشت رقمی به همراه کد شهر به طور کامل وارد شود.

هزینه راه اندازی تلفن اینترنتی چقدر است؟

شماره تلفن های قابل ارائه در این سرویس دارای دسته بندی های مختلفی هستند اما به طور کلی در چهار دسته خطوط عادی، برنزی، طلایی و الماس تقسیم می گردند. در صورتی که مایل به استفاده از خطوط عادی باشید، هزینه دریافت سرشماره از حدود 100 هزار تومان شروع می شود و در صورتی که دسته بندی های بالاتر مد نظر شما باشد، هزینه دریافت شماره از 500 هزار تومان آغاز و تا 20 میلیون تومان هم ادامه خواهد داشت.

تفاوت تلفن اینترنتی با شماره های 909 در چیست؟

خطوط هوشمند یا IN که پیشتر با سرشماره های 909 شناخته می شود دسته ای از خطوط هستند که در دسته سرویس های ارزش افزوده قرار می گیرند. این خطوط به منظور ارائه سرویس در حوزه های مختلف هزینه هایی را از تماس گیرنده دریافت و به حساب ارائه دهنده واریز می کنند. شروع فعالیت خطوط هوشمند از سالیان گذشته با سرشماره های 909 شروع و در سال 97 به شماره های 7070 تغییر پیدا کرد. اما شماره های تلفن اینترنتی موضوعی کاملا مجزا از خطوط هوشمند بوده و هم در نوع استفاده و هم در ساختار راه اندازی تلفن اینترنتی تفاوت های زیادی وجود دارد. شماره های تلفن اینترنتی عموما با 91xxxxxx شروع شده و هیچ نوع هزینه ای بابت تماس های ورودی از تماس گیرنده دریافت نمی کنند.

تفاوت استفاده خانگی و تجاری در تلفن اینترنتی در چیست؟

تفاوت اصلی در استفاده خانگی و تجاری خطوط تلفن اینترنتی در ظرفیت برقراری تماس همزمان آن است. در خطوط خانگی هر خط تلفن تنها امکان برقراری یک تماس را داراست و در صورتی که شخص دیگری قصد برقراری تماس از طریق آن شماره را داشته باشد باید منتظر پایان تماس قبلی باشد. همچنین در صورتی که فردی در حال مکالمه با خط تلفن باشد و شخص دیگری با آن شماره تماس بگیرد، بوق مشغولی تلفن پخش خواهد شد. این موضوع برای مجموعه هایی که به صورت تجاری فعالیت می کنند و حجم زیادی از تماس را در طول روز برقرار می کنند ایجاد مشکل می کند. برای حل این مشکل امکانی تحت عنوان کانال شکل گرفته است. کانال این امکان را به کاربران می دهد تا با در اختیار داشتن یک شماره امکان برقراری چندین تماس را به طور همزمان داشته باشند. به عنوان مثال در صورتی که شرکتی دارای ده نفر کارمند باشد و در ساعات پیک کاری تلفن های تمامی کارمندان مشغول شود، باید علاوه بر تهیه سرشماره، 10 کانال را هم به صورت جداگانه تهیه و به خط تلفن خود متصل نماید. در این صورت کارمندان این مجموعه با کمبود خط تلفن به منظور برقراری تماس مواجه نخواهند شد و همینطور افرادی که با این مجموعه تماس می گیرند بوق مشغولی نخواهد شنید.

شماره های تلفن اینترنتی تا چه اندازه امکان رند بودن را دارند؟

تمامی شماره های اینترنتی هشت رقمی بوده و بر حسب اینکه از چه اپراتوری سرویس دریافت می کنید، چهار رقم ابتدای شماره متفاوت خواهد بود. شماره های اپراتور آسیاتک با سرشماره های 9101 و 9130 ارائه می شوند. با توجه به آنچه گفته شد، شما می توانید با انتخاب چهار شماره انتهایی، میزان رندی خط مورد نظر را انتخاب کنید. به عنوان مثال شماره 91303000 که مربوط به پلاس نتورک در دسته بندی خطوط الماس قرار می گیرد و در صورتی که چهار شماره انتهایی دارای ارقام غیر همسان باشد به احتمال زیاد جزو خطوط عادی بوده و هزینه نهایی چیزی در حدود 200 هزار تومان می شود.

چرا برای راه اندازی تلفن اینترنتی باید اینترنت همان اپراتور را داشته باشم؟

بر اساس ابلاغ سازمان تنظیم مقررات به تمامی اپراتورهای ارائه دهنده سرویس تلفن ثابت و به منظور افزایش میزان امنیت و سلامت مشترکین، تمامی استفاده کنندگان از خطوط تلفن ثابت اینترنتی می بایست علاوه بر خط، اینترنت اپراتور مورد نظر را در محل استفاده در اختیار داشته باشند. در صورتی که از اینترنتی غیر از اینترنت اپراتور ارائه دهنده سرویس تلفن استفاده کنید، امکان فعالسازی خطوط میسر نخواهد بود.

شروع چت
1
مشاوره آنلاین
uNet.ir
سوال دارید؟